Czapka

FAQ

czyli najczęściej zadawane pytania
1. Jak to działa?

Bardzo prosto:

  1. zamawiasz usługę
  2. my przyjeżdżamy
  3. rozkładamy sprzęt i rekwizyty
  4. wybierasz gadżety
  5. ustawiasz się do serii 3 szybkich zdjęć
  6. otrzymujesz wydruk
2. Ile to kosztuje?

Fotobudkę wynajmujemy na godziny, zapoznaj się z cennikiem w zakładce Cennik. Napisz do nas, a my przygotujemy ofertę specjalnie dla Ciebie.

3. Na jak długo mogę wynająć fotobudkę?

Wszystko zależy od Twoich oczekiwań, dostosujemy się do Twoich potrzeb. Najczęściej wybierany jest pakiet 3 godzinny.

4. Czy jest ktoś do obsługi fotobudki?

Zapewniamy osobę do profesjonalnej obsługi fotobudki, która służy pomocą i chętnie odpowie na wszelkie pytania uczestników imprezy.

5. Ile mogę wykonać zdjęć?

Podczas imprezy możesz wykonać nielimitowaną liczbę zdjęć, jedynym ograniczeniem jest czas wynajmu fotobudki.

6. Gdzie znajdę zdjęcia po imprezie?

Wszystkie zdjęcia dostępne będą następnego dnia na stronie internetowej w galerii, która będzie zabezpieczona indywidualnym hasłem.

7. Czy rekwizyty są dodatkowo płatne?

Nie, rekwizyty dostępne są w ramach świadczonej usługi.

8. Czy mogę spersonalizować wydruki?

Możemy dokonać personalizacji zdjęć dodając logo, imiona, nazwę firmy, tak aby wydruki w pełni spełniały Twoje oczekiwania.

9. Czy dojazd jest dodatkowo płatny?

Dojazd w wyznaczonej strefie jest wliczony w cenę usługi (zobacz tutaj). Poza wyznaczoną strefą należy doliczyć opłatę 1 zł za każdy kilometr.

10. Jak zarezerwować fotobudkę?

Zadzwoń do nas, napisz email albo skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy. Wszelkie potrzebne informacje znajdują się w zakładce kontakt.